Oferta przeniesiona archiwalna
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- wprowadzanie oraz weryfikacja danych dotyczących kontraktów indywidualnych i korporacyjnych;
- koordynacja obsługi firm przez podwykonawców;
- weryfikacja faktur od podwykonawców;
- tworzenie i konfiguracja produktów, benefit planów, kontraktów klientów korporacyjnych i indywidualnych;
- współpraca z innymi działami spółki w celu wyeliminowania działań niepożądanych i usprawnienia procesu obsługi klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office;
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie;
- kompleksowe wdrożenie do pracy;
- pracę w zespole zaangażowanych oraz przyjaznych osób;
- realne możliwości rozwoju i awansu w ramach struktur spółki;
- prywatną opiekę medyczną;
- dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy;
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.