Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 132
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie;
- Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
- Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań;
- Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie będzie dodatkowym atutem;
- Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
- Komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT;
- Możliwość udziału w szkoleniach i projektach rozwojowych;
- Pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, dofinansowanie do kształcenia);
- Dodatkowe benefity (bony świąteczne, premie, podwyżki za wyniki, program wsparcia Wellbee);
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej;
- Imprezy integracyjne oraz inicjatywy sportowe i rodzinne.