Oferta przeniesiona archiwalna
W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
Specjalista ds. Telesprzedaży
Lubisz sprzedawać? Potrafisz? Chcesz pracować z domu? Jeśli tak, dołącz do nas i pracuj z nami!
Przyślemy Ci cały sprzęt niezbędny do pracy :)
Do głównych zadań Specjalisty ds. Telesprzedaży należeć będzie:
- Profesjonalne doradztwo, promowanie i sprzedaż produktu przez kanał telefoniczny
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów podczas całego procesu zakupowego
- Dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klientów
Oczekujemy:
- Doświadczenie w sprzedaży przez telefon
- Pewność siebie w rozmowach telefonicznych z klientami
- Dbałość o wysoką jakość obsługi, przeprowadzając klienta przez cały proces zakupu
- Komunikatywność i zaangażowanie w realizację celu
- Dyspozycyjność minimum 20h/tyg
Z naszej strony oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + bonus + prowizja od sprzedaży
- Elastyczne godziny i wymiar pracy
- Pracę 100% zdalną
- Narzędzia do wykonywania pracy – komputer osobisty oraz słuchawki
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- Profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań
- Możliwość współtworzenia standardów obsługi nowego Klienta
- Otwartość firmy na inicjatywę, samodzielność, kreowanie nowych pomysłów
- Szansę na rozwój w kierunku Team Lidera lub Specjalisty ds. Szkoleń