Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim

Concentrix, mazowieckie / Warszawa, 2025-06-01

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
  • Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
  • Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
  • Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.