Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku.
- Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi.
- Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością i dokładnością.
- Zapewnienie, że każda interakcja z klientem jest profesjonalna, empatyczna i skoncentrowana na rozwiązaniu.
- Praca z wieloma systemami z zachowaniem wysokiego poziomu precyzji.
Wymagania:
- Biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (C1) – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do jasnego wyjaśniania rozwiązań.
- Silne analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia.
- Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i solidna znajomość obsługi komputera.
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin w Szczecinie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie
- Interesujące szkolenia
- Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy
- Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse
- Akademia CNX: z programem mentoringowym
- Uniwersytet CNX: z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
- Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu