Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
- Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
- Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość języka holenderskiego (B2/C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Znajomość obsługi komputera i rozumienie technologii sieciowych.
- Skupienie na klientach i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów.
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym jest mile widziane.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń.
- Szkolenia i rozwój zawodowy.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, program benefitów, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport, owoce w środy, dni pizzy.
- Program rozwoju talentów i możliwość awansu.
- Dostęp do online szkoleń poprzez CNX University.
- Bonus za polecenie pracownika.
- Różnorodność kulturowa i wydarzenia integracyjne.