Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Praca zdalna z terenu Polski
Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta?
- Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail i połączenia telefoniczne - idealne połączenie komfortu i efektywności!
- Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otwiera przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
- Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!
Do twoich zadań należeć będzie:
- Mailowa i telefoniczna obsługa klienta, zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
- Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;
- Szukasz pracy, gdzie możesz pracować w godzinach 7:00-22:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian), między poniedziałkiem a sobotą (5 dni w tygodniu);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
- Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover);
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!