Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Bieżące raportowanie w systemach.
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office.
- Otwartość w relacjach z klientami.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Atrakcyjny pakiet socjalny:
- Kafeteria MyBenefit,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie.
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.